lördag 21 februari 2009

Sara blir bloggare

Hej alla glada där ute

Då var det så att Wannabebalerina, från bilddagboken, nu blivit bloggare :)

Jag tänker ge det ett försök då jag eventuellt planerat att lägga upp min kära novell "Att leva, det tar vi för givet."

Här på bloggen.

Novellen skriver jag i skolan och mycket av idéerna kommer från ett rollspel jag har tillsamans med min goda vän Sara.

Novellen handlar om Tilly Sandford 15 och Kevin Hyde 17.

Deras tragiska kärlekshistoira som Häxa och Vampyr

Mycket av inspirationen till karaktärerna kommer även från böckerna Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn av Stephenie Meyer och Harry Potter serien av J.K Rowling.

Tilly och Kevin är ungdomar på skolan Seaview i Washington USA.

Dem är naturliga fiender, men ändå, deras relation byggs starkare i takt med problemen.

Hoppas ni gillar det.

Första "riktiga" inlägget kommer nästa vecka eller så.

Men utkastet kommer inom en snar framtid.


xoxo


Wannabebalerina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar