lördag 28 februari 2009

Hemma chill


Idag är det en lugn dag

Det var först menat att lite folks nerifrån huvudstan skulle komma hit å vi skulle ha en mysdag med pulka och shit, men jag skulle ändå dissat dom senare för en walk

Dock väntar jag fortfarande på svar från Sara så att jag kan ta den där walken med henne

Det lär nog bli rätt långt vi går, som vanligt

Vi brukar alltid gå runt en mil eller så

Upp i skogen, ut på vägen, upp i skogen, ut på vägen

Så håller vi på

Men kul har vi

Och det känns bra när man kommer hem

Dock är det här en ganska speciell dag

Sara har idag bott här i Bollnäs i 5 år

Det har varit fem super duper år älskling =) <3

Idag för ett år sedan

Var även dagen då jag träffade min allra bästa vän och killen jag älskar mest av allt för första gången.

Kim

Tänk att det redan gått ett helt år <3

Hoppas ni får en bra dag


xoxo


Wannabebalerina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar