söndag 8 mars 2009

Hej alla godingar där ute
Ni som vågar läsa min äckliga blogg
Som ni kanske märkt har jag inte skrivit på ett braaa tag men det har bara lixom inte blivit av
Men nu skriver jag och jag ska tala om för er vad jag har gjort under veckan
På tisdagen kom jag ÄNTLIGEN hem till min ÄLSKADE mamma igen
Efter en lång, plågsam tid hos min också älskade far
Jag har bara varit hemma
Eller nej på tisdag kväll var det konfirmationsmöte så jag kilade väl iväg på det
På torsdagen var det också sånt där möte, men då kom allas typ föräldrar också
Vi pratade lite om Malmö resan och allt sånt
Riktigt kul kommer sommaren att bli
Hoppas jag ;D
På onsdagen var det chill
Ingen träning =(
Och fredagen var en helmysig dag
Bjöd mamma på middag
Min smarrigaste kyckling
Och sen blev jag bjuden på teater av mormor
Skita mysigt var det i allafall
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer den här sega veckan
Blev städa, max, mormor idag, i den ordningen
Sen har jag väl pratat lite med min älskade gosfis Annobarn idag också
Blir prao i veckan
Börjar tio imorrn och det är sooooft
Sen på¨tisdagen fuljer jag med Annobarn hem
MYS!
Vi ska ha fettsköjj
Vad vi nu hittar på! XD
Jag hoppas ni haft en lika bra vecka som jag haft?



xoxo



Wannabebalerina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar